Hatalmas öröm és büszkeség számunkra, hogy az év eleji kampányunk a nemzetközi PR szakma újabb elismerését vívta ki.

A Nemzetközi PR Szövetség (IPRA) Eventiada versenyén, amely az egyik legrangosabb kommunikációs megmérettetés a régióban, a legjobb intézmény-imázs (Best Institutional Image) kategóriában a FleishmanHillard Café a Liszt Ferenc Kamarazenekar átmárkázásáért kapott díjat, és ezzel elhozta a verseny különdíját is.

A Liszt Ferenc Kamarazenekar rebranding kampányának eddigi díjai:

IPRA Golden World Awards – Reputáció- és márkamenedzsment kategória nyertese

Aranypenge – Ezüst Penge

RGB - Kreatív Design Award, blue helyezés

Prizma – Legjobb piaci bevezetés és újrabevezetési kampány

Prizma – Legjobb művészeti kampány

Prizma – Legjobb PR vezérelt integrált kampány

Prizma – Az év projektje

Prizma – Az év megbízója

Eventiada IPRA Award – Legjobb intézményi arculat

Eventiada IPRA Award – IPRA Special Prize

Nézzétek meg a kampányról, az új stratégiáról és az újrapozícionálásról készített  kisfilmet!